Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 24 november 2011

forever or just a lifetime

helo dear readers!
hur måre ni idag? :) själv så är humöret på topp och och det blir ju inte sämre av att jag vet att morgondagen blir bättre!
åker in till stan me moa och carl och handlar klänningen till på lördag sedan ska vi käka lite och efter det taggar vi "breaking dawn", jag vet inte om jag nämt det men jag är en riktig twilight nörd^^
har ni sett den nya filmen? var den bra?


haha nu kommer jag  antagligen att få hälften av Sveriges befolkning emot mig när jag säger att jag inte fattar vad alla ser i 'Edward' jag tycker att Jacob är mycket snyggare, fast jag har alltid haft en grej för mörka killar med bruna ögon! gud alltså bruna ögon är nog det hetaste jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar