Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 20 november 2011

förbjuden kärlek

Hej kära ni! allt bra med er?
själv så mår jag bra men är inte riktigt på topp..vet inte om jag börjar bli sjuk kanske :(
Men jag tröstar mig själv med Gnomeo & Julia, har ni sett den? :)
den är sjukt bra och jätte gullig!
känner mig duktigt som dammsög idag så jag belönar mig själv med ekströms chokladpudding som jag vet jag inte borde äta med tanke på att jag VERKLIGEN måste bli nyttig så jag inte slutar i biggest loser typ :/
men jag har en förbjuden kärlek till onyttigheter, särskilt när det gäller choklad men nu måste jag verkligen hitta den rätta motivationen till tränning, för det är ju så att om man tycker att det är kul och vet själv att jag kommer må bra av det här efteråt så lyckas man. Det gäller bara att hitta orken och motivationen!
Har ni några tips? ;)

<3

kärlek/ jk

1 kommentar:

  1. Häng med på en av mina sockerutmaningar nästa gång de börjar :)

    SvaraRadera