Genom svårigheter mot stjärnorna.

torsdag 18 augusti 2011

När slutet på det roliga börjar närma sig så börjar jag planera.

Hello people!

Har inte uppdaterat er under dagen eftersom att jag varit duktig och städat! Blev ovanligt fint och gick förvnånansvärt snabbt ;o

På eftermiddagen så har jag planerat inför söndagen (SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET!!) som ska spenderas i Eskilstuna med några vänner, vi ska äta kinamat, shoppa, och kolla på "Jag saknar dig", ska bli jätte trevligt.

Känns lite konstigt att man helt plötsligt måste vakna innan klockan sex varje morgon för att hinna till skolan, nu är det slut med latdagar :(
Också får vi betyg iår.. Men jag få väl försöka se det från den ljusa sidan, t.ex nu får jag ju träffa alla vänner som jag inte hunnit umgåts med (sommaren är för kort) och beställa nya KLÄDER!

Hur känner ni inför att börja skolan igen, elelr har ni redan börjat? ;)


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar