Genom svårigheter mot stjärnorna.

fredag 10 juni 2011

Massor att dela med mig av! :)

Har -precis som rubriken säger- massor att dela med mig av!
Har varit på klassresa i två dagar och en natt^^ på gilwell, och det var verkligen skit kuligt!
Förutom att man inte fick sova ifred dåra, alla bara sprang runt och tramsa och vid fyra eller fem så började klockorna ringa som finns ngn stans ute i skogen?! och alla som var vakna (jag sov) hoppade ut genom fönstret och hämtade sedan vår lärare Marie, dom trodde det var ngn psycho mördare?
haha men det visade sig att det var några från nian som kommit för att skrämmas.
Fick en del bilder jag tänkte visa också :)

Vi hade lite tävlingar och skulle göra en mänsklig pyramid

Och så skulle vi förstås vända kläderna ut&in


Vi fick laga tacos tillsammans

Martin steker köttfärs

MMMmums

Thihi söta killar

Good job!

tomato

hahahahaha

hm?

Emilia

Max, andreas och så förstås Ossian utan tröja ;)

Det var ju då några som tog med sig egen mat ;)

Sööta jossan

Här skulle vi stoppa ner pennan i en glasflaska, jag förlorade :(



Idag ska jag träffa Amanda och Douglas och vi går väl troligen ner till sjön och skojjar ;)
Men först ska jag jobba lite (klipper gräs och fixar rabatten hos ett gammalt par) så jag fixar lite money <3

Tänkte dela med mig av en grym kille som heter Sam Tsui, har ni hört honom?
sitter just nu och lyssnar på när han sjunger "hold it against me" så sjukt bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar