Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 27 juni 2011

Kryssning & midsommarfirande

Nu kände jag att det blev dags för att skriva lite om kryssningen och om midsommarafton.

Vi hade en jättetrevlig kryssning, mycket bra musik, och jätte god trerättersmiddag (Y)
Direkt när vi kommit på båten var det väl bara att byta om och sminka sig och sedan ivåg till resturangen ci skulle äta på, sedan så  gick vi till hytten igen och bytte om ( eller iaf jag ) och fixade oss till discot som var nere vid Funclub, där blev vi kvar till tre på natten eftersom att jag inte ville sluta titta på killen som stod och sjöng i bandet Dreams som spelade ;) haha ( ska försöka övertala mamma om att vi kan åka någon mer gång i juli då jag faktiskt vet att dom spelar igen )

fick en parfym av pappa också Paris Hilton tesse, luktar jätte gott!

Och i fredags var det ju midsommar och det firades med nästan hela släkten ute hos mina kusiner, blev sent så vi sov där och kom hem på förmiddagen igår.
Hade rikigt kul där också, men igår somnade kag tidigt eftersom jag vart uppe till tre eller fyra två nätter irad.

Bilder får ni faktiskt senare nu när jag suttit här i flera timmar och försökt få ivåg det här inlägget men bilderna går så segt att ladda upp nu, kommer nog med dom imorgon :)

Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar