Genom svårigheter mot stjärnorna.

onsdag 20 april 2011

Fullspäckat!

Hej mina kära!

Idag så har jag ett fullspäckat schema.
Först så åker jag och klipper mig (tro mig, det behövs!) Sen åker jag och solar, och efter att jag gjort det blir det hem och duscha snabbt som fan för att jag ska hinna med bussen från sparreholm till Gnesta och så får vi se vad kvällen har att erbjuda :)
Hela morgonen har bestått av rensning av.. Ja typ allt. Vi ska ju få renoverat i hallen och köket så vi måste få ut allting därifrån när dom ska kakla och måla om och sätta dit nya luckor och allt va som nu tänkas behövas!

Ni får väl se resultatet av mitt hår senare, ja om det blev bra asså ;p


Dah hottie for today!


Puss&kram

1 kommentar:

  1. det blir säkert jättefint!

    för du är jättefin!
    läser din blogg varje dag!

    SvaraRadera