Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 17 januari 2011

Hello dear...

..Readers!

Sitter och läser på lite av läxan som vi har tills imorgon. Är det vanligt eller är det bara jag som alltid gör allt i sista minuten ? ;)

Men det verkar funka för mig iaf, har godkänt i everything ! +++++

Har faktiskt kliuppit mig en lugg under helgen men tycker inte alls om den..
Så jag döljer den och lägger den åt sidan med en MASSA hår gelé och hårspray!

Ska på gårn ikväll så måste fixa den till då, vill inte se ut som om jag har en fågel på huvet för det ser helt seriöst ut så.


Tummen ner för rak lugg :(


Puss&kram

3 kommentarer:

  1. rakluggen e jättefin :)

    SvaraRadera
  2. du blev jättte fin i rakluggen!<3

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte oroa dig den blev fett fin! :)

    SvaraRadera