Genom svårigheter mot stjärnorna.

måndag 27 december 2010

Update Sunday and Monday

Hello, people!

Har inte´hunnit/orkat bloggar förrän nu.

I måndags var jag ju i stan med Jonna och fick  med mig ;

en skjorta

en tubkjol

ett linne

och en svart tröja
(bilder kommer senare)


Efter att Jonna och jag gått ett tag på stan blev vi tjockisar och gick till bion för attt köpa dricka och Jonna ville ha popcprn men kan ju inte påsta att jag INTE åt ;)

Och senare på dagen så gick till Expresso House för att ta en kaffe och gissar vem som halkar i trappen?!

Jo jag!!
Det var det pinsammaste som någonsin hänt.
Tur det inte var skolhett kaffe och jag fick en ny gratis senare ^^

Och vid sju tiden kom vi hem och åt middag hos grannarna, riktigt trevlig dag ( förutom min lilla tabbe)

Och denna dag spenderades i skidbacken, invigde min nya snowboard och den funkar asbra( för att vara ngt som tillhör mig)
hahaha^^

Men nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon.



Ja, jag fick ju mitt lilla fika iaf :)



Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar