Genom svårigheter mot stjärnorna.

söndag 28 november 2010

Late update...

Hej allihoppa!

Har inte skrivit så mycket eftersom att det inte hänt så mycket (med andra ord så har jag inte orkat -.-)
Men nu ska jag skriva lite om helgen!

Direkt efter skolan i fredags var jag och fixade mina naglar på EmmaKliniken, riktigt mysigt var det ((Y
Och på kvällen sov jag hos Moa och vi kollade på Harry Potter, jag älskar dom filmerna men har inte hunnit kolla på senaste filmen, vill så gärna se den.
Men ja nog om Harry Potter, senare på kvällen på Ebba och joinade oss ;)
Vi hade ställt klockorna på 07.00 eftersom att vi skulle till Norrköping på lördagen, och därifrån fick jag med mig lite julklappar och ett par knästrumpor riktigt söta faktiskt, tycker inte ni också att det är snyggt med knästrumpor?

På kvällen efter att vi varit i Norrköping sov jag hos min kusin som blev lite dryg imorse så jag bestämde mig för att gå hem och blogga lite och det är precis vad jag gör nu!

Mina söta strumpor ((Y

Och mina fina naglar *:)

Puss&/kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar