Genom svårigheter mot stjärnorna.

tisdag 9 november 2010

God natt?

Hej allihoppa!

Har precis kommit hem från ishallen i Flen.
Är riktigt trött nu så jag ska ta mig en dusch sen bädda ner mig i sängen med någon bra film.
Tycker inte ni också att det är mysigt på vinterkvällarna att bara bädda ner sig i sängen med varma täclen och filtar, och titta på film ?
Det tycker jag är något av det mysigaste som finns på vintern, fast är ju förstårs bättra med någon bredvid ;)

Ja oh jusste jag har problem med bloggen lite, det går inte att kommentera den har jag fått reda på..
Om ni kan hjälpa mig så kontakta mig på

Eleonora-karlsson@hotmail.com

Vill verkligen ha hjälp!!





Puss&kram

2 kommentarer:

  1. Hej josefin!
    jag läser din blogg varje dag och tycker att den är jätte bra :)
    Ja det är ju skit mycigt att bädda ner sig så där tycker jag också!!

    Är du typ känd eller något ? := <33

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg :))

    SvaraRadera